vulnerable -

- Min helg

Vilken helg... I fredags efter jobbet blev det en visit på stan, fixa nya pills och köpa present åt min vackra Lisa som snart fyller år. Tänkte att jag kunde passa på att köpa med mig något redan nu när jag ändå ska ner :P Vad det blev kan jag självklart inte skriva här efterssom hon läser min blogg. Får återkomma om det.

Sen vart det Ope och middag med la familia. Carro, Jörgen och Isabelle var också där :) Efter det vart det stress hem och fixa till sig och sen dra till Madde där det bjöds på god mat igen och massa tjejsnack. Sen vart det krogen där jag tappade bort dom men hittade istället Zuul och Peter och hade kul med dom. Blev Sibylla med Cheese Ballz och sen taci hem med Gyllanders och smygätande :P

Lördagen spenderades i sängen till kl 12 och sen städning av lägenhet plus nördning av Semlans skiva. Sen åkte jag och hämtade Lollo och vi åt god tacos. Sen började folk välla in och vi hade en riktigt trevlig fest med några av dom bästa! Avslutade kvällen på Max med Andersson.

Idag låg jag i sängen till kl 2 och kollade på DaVinci Koden, har konstigt nog inte sett den tidigare. ME LIKE! Sen tog jag mig i kragen och åkte till Ope och pratade med mamma och pappa och åt god laxmiddag. Mamma klippte mitt slitna hår också. Sen vart det bilbingo på Furan med Therese, Mickis och Mia :) Var jättekul och definitivt något jag vill göra igen! Efter det åkte jag och Tess på Donken i Lillänge och snacka skit :p Helkul helg i alla fall!


Louise

Hur fan fick du skivan??? Han släpper den ju inte förrän 1 maj?! :O



PUBLICERAT: 2009-04-26, 23:30:03 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: