vulnerable -

- Jag är äntligen fri (snart iaf)

Då var det gjort. Nu är 3-abonnemanget uppsagt och ett teliasimkort är beställt. Dessutom är en ny Sony Ericsson mobil beställd och landar nog på Ok innan helgen! :) FAN vad skönt att äntligen slippa 3! Nu kommer jag har telia-vänner istället och ringer gratis till Halebop och Telia, dvs typ alla jag ringer utom Sandra.. Sen la jag till en smstjänst med 5000 gratis sms varje månad för endast 99 kr! Jag kommer spara in väldigt mycket pengar på detta val! Just därför var det värt att ta den där jävla slutfakturan, trots att det var 12 månader kvar, dvs drygt 2800 kr. Men jag fick pengar för skadan på min bil, så dom kommer spenderas på detta!

Roligast var nog ändå att jag för första gången EVER fick prata med en trevlig medarbetare på 3. Han var extremt hjälpsam trots att jag ville göra slut med hans jobb :P Nåja, nya operatören skulle träda i kraft natten till den 6 maj, så om drygt en vecka är jag fri på riktigt! Och har en ny BRA mobil.

Sist jag ringde 3, det var en vecka sen, så fick jag prata med en teknikerkille om min mobil och den dåliga mottagningen. Det slutade med att jag skulle börja med att uppdatera min mobil. Fine tänkte jag, och gjorde det. Blev uppmanad att göra en säkerhetskopiering först, vilket jag gjorde. Men vad händer när uppdateringen är klar? Jo ALLA (nästan 1000) sms är raderade, och alla spel jag köpt (minst 7 st) är också raderade. Det stod att man kanske behövde installera om spelen efter uppdateringen, men ingenting om att dom skulle behövas köpas igen :( Sen vart mobilen inte ett dugg bättre, utan samma dåliga mottagning, och den fortsätter stänga av sig själv. Dock la den till en till extremt störig sak; nu byter den tema också! Så den var bara sämre av uppdateringen.. Nä tack och hej 3-äckelpastej!




Här är den nya mobilen jag beställt,
Den kostade bara 1300 utan abonnemang, det var någon Vm-rea på Onoff typ :)
Jag tyckte ändå mest om den med knapparna och att den är vikbar!
Plus att det var tvunget att vara en musikmobil med radio!
Och färgen passar ju mig ;P



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: