vulnerable -

- Full fart mot helgen :)

Hejhej. Nyss hemkommen från stan, som jag och Totta åkte in till direkt när jag slutat jobba. Åt lunch på Åhlens och sen var vi på ticket och kollade lite inför semestern. Sen snabbt förbi mitt jobb och lämna in semesteransökan, var sista dagen idag. Hoppas man får när man ville nu bara :)

Må ju säga att jag hade världens roligaste dag på jobbet idag, har inte haft så kul sen mitt lilla äpple slutade. David och Peter har verkligen avlöst varandra i skrattattacker och påhopp, och jag har skrattat så jag har fått ont i magen, nästan satt i halsen och blivit sjukt varm ^^. Det handlade bla om Darth Wader, att Peter är ond, och att Peter nog må va den segaste på att prepa...

Bäst var dock att jag började dagen med att berätta en liten historia om mitt stämpelkort (för gratis pizza) på pizzerian i Lungvik (där vi alla 3 bor). Först skrattade dom lite men så vart dom tyst, och sen säger Peter lite besviket; "fan, jag visste inte att dom hade stämpelkort". Sen var det dagens stora samtalsämne då varken Peter eller David hade någon aning om dessa gratispizzor man kan få, och dom är på pizzerian varje vecka, minst. Dom är så bittra nu :P Önskar jag kunde vara med dom när dom ska dit idag efter jobbet och köpa pizza och fråga efter stämpelkortet, men det går inte...

Nu ska jag nämligen ta och packa ihop alla katter och hunden, alla deras grejer och packa min egen väska. Sen bär det av mot Ope för att lämna tillbaka djuren, och sen vidare mot Tännäs där jag och Totta ska tillbringa helgen hos min syster Carro, Jörgen och deras lilla Isabelle :) Blir skitbra helg, mysig åtminstonde! :D Blir dessutom ett stopp på Dollarstore för att bunkra upp med tops, deo, schampo mm, me like! Hörs efter helgen eller så!


M.

Har du lösenskyddat bloggen? :O


M.

Alltså, hela sidan laggar för mig bara för det :S


Erika

Skönt med lösenord! Det kanske du får hjälpa mig med i sommar :) Har ni bestämt nåt semestermål än? :)

Kramar!



PUBLICERAT: 2009-04-23, 11:30:29 | URL: http://eriikan.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: