vulnerable -

- Fikamys

Igår efter jobbet blev det middag och sen åkte jag in på stan och mötte upp Jenny, Sandra, Moa och Erika och drog en fika på Pause i stan. Riktigt kul att träffa Erika igen, som övergav oss på jobbet i somras för att flytta ner till Götet :P Efter en lång pratstund om sommaren, minnen, och jobbskvaller, drog vi på Hemköp där alla syndade och köpte nötter :P Alla utom Jenny.. Sen for man hem igen.

Hade egentligen tänkt att lägga upp lite bilder från i måndags då vi var och grillade, men jag fastnade på Msn med Lisa och Carro, så det blev inget av med det. Och nu ska jag hoppa in i duschen, men efter det kanske jag hinner lägga upp dom innna jag ska iväg och jobba igen. Ikväll blir det spelkväll i alla fall :)

        
Underbara bilder från en jobbfest vi hade i somras.
Lite brun man var, och fan vad nice det var!
Det måste vi göra om alla!


Erika

Ååååh, denna kvällen! Allt var faktiskt helt perfekt. Repris många gånger om i sommar! :)

Kul att se dig och resten igår! Kram!



PUBLICERAT: 2009-04-15, 16:20:22 | URL: http://eriikan.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: