vulnerable -

- Ett vulkanutbrott på upptakt

Varför är det alltid bara jag som engagerar mig i allt? Varför bryr sig aldrig någon annan? Är så less på detta fenomen som tycks råda överallt i mitt sociala liv. Fy fan. Till råga på allt håller en migrän på att ta form i mitt frenetiskt tänkande huvud.. Jag lyckades i alla fall få till hela planeringen inför maj, dvs praktiktimmarna&jobbtimmarna vs fritidstimmarna. Hoppas att jag nu kommer orka med detta tuffa schema som det innebär, men en stor börda har släppts från mina axlar. Det enda som kan gå snett nu är att min chef Berit inte godkänner att jag ändrar och stökar så mycket med arbetstiden.
Då vinkar jag farväl till livet i maj!




as vulnerable as a rose


Louise

Naw. Stackare.. Håll ut! :(

Följ med mig till Norge och jobba istället!



Fin bild btw :) Är det du som har tagit den?



PUBLICERAT: 2009-04-07, 23:22:43 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: