vulnerable -

- Bloglovin

Har suttit och fixat med Bloglovin, men på något jävla sätt fick jag inte till länkningen i ett blogginlägg, men nu finns min blogg i alla fall registrerad till mitt bloglovin.konto, så om ni vill kan ni premunera på min blogg. I mina länkar längre ner till höger finns det i alla fall en liten knapp ni kan trycka på för att följa min blogg, och det vill ni väl? :P

Jag premunerar på alla bloggar jag läser dagligen, som gick att premunera på, om någon här har en blogg som ni tycker jag borde premunera på kan ni ju skriva det i kommentarfältet så lägger jag till er. Ska försöka uppdatera mina länkar också till mina vänners bloggar här på min blogg-sida, så hittar ni mina favoriter :)



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: