vulnerable -

- Nu är lillebror myndig :)

Hemma igen och det har vart en rätt nice dag. Började med att prepa på jobbet. Gick ju bra, mådde inte dåligt och hade inte ont i ryggen. Dock hade min ena plutt till hörlurarna åkt av, så den högra luren gav inget bra ljud. Jag måste komma ihåg att leta upp några andra innan jag lägger mig! På eftermiddagen satt jag och verifierade, det är riktigt nice, men man blir lite pömsig av det :/
 
Efter jobbet skyndade jag mig hem och hämtade presenter och Totta, så åkte vi in mot stan för att plocka upp Lollo på busstorget. Fy fan vilken trafikkö det hade blivit där långs rådhusgatan bort mot dubbelrondellerna. Och ni vet där efter busstorget så blir dubbelfilerna en fil, den högra filen var helt stopp, vad tror ni dårarna som kommer efter ett tag gör? Jo dom jävla idioterna kör in i den vänstra filen även fast dom vet att dom snart måste in i det högra fältet, eftersom det vänstra kommer upphöra, och hur fan tar man sig in i en sån fullsmockad kö? Jo man tränger sig, jävla as! Vi satt nog fast där i en kvart pga sånna idioter som bara kom och körde förbi en kö som sträckte sig bort mot rådhuset och smet in så fort det blev en liten lucka vid rondellerna typ :@ Tillslut kom vi därifrån i alla fall. Då vart det ett kort stopp på Kvantum för att köpa dricka och ta ut pengar till lillebrors present. Passade även på att köpa lussebullar som jag ska provsmaka snart :) Det är ju bara såååå jävla gott. Måste snart baka egna, så jag får så mycket russin som jag vill ha i dom :D

I Ope bjöds det på tacos och cheescake (som min lillebror är besatt av) och han fick presenterna. Av mig, Totta, Lollo, Carro och Jörgen fick han 1000 kr samt en spargris som var svart och som det stod "Svinrik" på. Dom fick han bara använda till skivan som han och Nicke (Bignick) ska spela in. Sen när dom släpper den och börjar dra in cash på den kommer han ju bli svinrik och då har han en gris att lägga alla pengarna i! :P Han fick mest bara pengar, men det var ju typ det enda han önskat sig. Hoppas han blev nöjd i alla fall! Han fick dessutom en vattenpipa av Carro poch Jörgen som dom köpte i Egypten, haha ni skulle sett mammas blick :p Men vadå, så farligt är det ju inte, och han är ju myndig nu så :P Han vart i alla fall glad och förvånad över den!

Efter middagen tittade vi på ett frågeprogram på Svt och sen spelade vi Vänner och Fiender som vi tagit med oss. Var riktigt kul, och mamma och pappa verkade också tycka det var kul :)

Men nu har jag skrivit på tok för långt inlägg igen, undrar om det är någon som orkar läsa mina långa? Jag ska i alla fall göra i ordning matlåda tills imorgon och sen lägga mig och fortsätta titta på DH. Måste ju trösta mig med gamla avsnitt när det inte kom ut något igår. Undra om det kan bero på Thanksgiving? Kommer ett nästa måndag i alla fall, så håll ut Jessie och Lollo :P


Anonym

Uscha, du får se till att baka några lussebullar med endast två russin (på toppen) till mig när jag kommer på besök :)



Men fasiken vad trist att du inte kan då :(

Jadu på fredag så blir'e nog ett sista ryck på tv-rummet. Vi hade tänkt oss lägga golv då, och kanske ta en tur på IKEA på lördag-dag. Sen ha en liten myskväll på lördag då med tunna och lite folk här på besök.

Helgen efter vet jag inte alls vad som händer. Tror inte vi har några planer än så länge :) Så kanske vi skulle boka in något då? Vi kan ju kika oss för och bestämma något närmare ;)



Saknar dig tjejen!


Malin

Ja, vi orkar läsa din långa inlägg. Jag gillar hans present ;), bra ide :P

Jag kan baka lussebullar med dej, det är kul och asgott men jag orkar sällan göra all deg. Du kan ju pallra dej ut hit med bilen nån dag så kan vi grisa ner vårat (!) kök för en gångs skull ;)

Nu; Stockholm. Kramis/



PUBLICERAT: 2008-11-27, 14:54:16 | URL: http://www.backahastar.se

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: