vulnerable -

- Feeling ill today

Hej. Vart en dålig dag idag. För det första somnade jag jätesent inatt, typ vid 2 pga jag inte kunde ligga bekvämt på något sätt utan att ryggen gjorde ont. Sen så sov jag skitdåligt "hela" natten och klev sen upp före 6 för att tvätta håret. Sen vart jag för sen ut så Frida hann missa mig, och jag fick gå på jobbet i snöstormen. När jag väl kom fram  var jag frusen som fan om benen. Först var det bara det jag kände av, men efter ca en halvtimme började jag må illa. Tänkte att det var för att jag var hungrig. Kl 9 och fram till halv 10 mådde jag skitilla. Fikade halv tio och hoppades att det skulle hjälpa, men det gjorde det inte. Vart snarare värre, kändes precis som när jag är bakis, bara att jag inte spydde. Höll ut till halv 11, då väntade jag på svar från Totta om han kunde skjutsa hem mig eller inte. Då kom min Produktionsledare Lars och undrade hur det gick, när jag förklarade att jag mådde dåligt sa han att vi var överbemannade idag, och att jag kunde få gå hem och jobba med bilderna, men om jag mådde dåligt var det bara att gå hem hur som helst. Så jag gjorde det.
Älsklingen kom och skjutsade hem mig.

När jag kom hem passade jag på att ringa hon som är ansvarig för utbildningen och pratade med henne. Hon sa att jag har rätt behörighet och allt sånt, det enda som gjorde att hon inte kan ge mig ett 100 % Ja på att jag kommer in beror på att av alla som sökt är det bara 5 stycken hittills som blivit godkända av sin hemkommun. Och hon var rädd för att hennes "chef" inte skulle tillåta att hon startade en ny termin med så få. Men förhoppningsvis skulle hon lämna besked till mig i veckan. Hoppas hon får ha en ny klass trots att vi var så få.. Fatta vad skönt! Sen tyckte hon att jag skulle ta och gå till en av förskolorna här i Lugnvik och presentera mig och vara där några dagar bara för att känna på det. Frågan är bara hur det ska gå till när man jobbar heltid? Kanske då om jag väntar tills efter jul och tar det den veckan jag kommer jobba kväll? Då kan jag ju i alla fall vara på förskolan från det dom öppnar på morgonen till ca halv tolv på förmiddagen. Blir långa dagar, men all tid på förskolan lär ju bara kännas som ett nöje tror jag :)

Hur som helst så la jag mig efter samtalet med henne och titta på DH. Somnade efter ett tag och sov ända till lite före fyra. Verkligen välbehövligt! Då kände jag mig bättre också. Var ju dock tvungen att äta något för att orka med provet, så det fick bli min tänkta lunchlasange. Men nu mår jag dåligt igen :( Fy, hur ska detta gå? Ska ju snart iväg på fotokursen och göra det teoretiska provet. Jag hoppas det är enkla frågor, känns som jag inte kan något alls.. Känner mig helt tom i huvudet, men det är ju så jag brukar känna mig efter att ha sovit på dagen :/

Äh jag tror det ska gå bra. Och gör det inte det, skit samma, jag kommer ändå bli godkänd i kursen oavsett hur det går ikväll! Jag skriver sen hur det gick!


Louise

Är du med BARN!?!?!?! :O :O :O :D



Hur gick provet? :)

fan, krya på dig! <3



PUBLICERAT: 2008-11-24, 18:18:56 | URL: http://lphant.blogg.se/
Jenny

Då missade jag dig precis innan jag kom till jobbet då...eller såg jag kanske dig i bilen? humm Jaja..du får ta o krya på dig!! Hur gick d på provet?



PUBLICERAT: 2008-11-24, 20:50:30 | URL: http://fantaplopp.weebly.com

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: