vulnerable -

- Jag har svåra val, Lollo blir finast på bal

Hej. Kom nyss hem ifrån stan/lillänge. Hittade inte många julklappar men mammas och pappas är fixade nu i alla fall :)
Samt lillebrors födelsedagspresent, SKÖNT. Dock måste man ju hitta på en till jul också :/ Varför ska det vara så svårt att hitta presenter till honom, och varför önskar han sig ingenting? Ska kika lite mer efter en present till Lollo också, tror jag vet vad det ska bli, OM jag hittar ;) Köpte en sak till Lisa också, men behöver hitta något mer.. Hatar utbudet i stan.. Är lite sugen på att följa med till Ikea imorgon för att leta julklappar, spec nu efter jag fick pengar av pappa som en tidig julklapp.. Dock verkade Totta inte så pepp, men blir jag mer pepp får jag väl dra på charmen och smöret.. Jag vet ju vad som funkar hehe :P Dessutom tror jag att jag vet vad min Sandra ska få i julklapp, har för mig att hon sa att hon ville ha en sån.. Annars finns det en andra grej som backup. Det är i alla fall bra, att jag vet i princip vad alla ska få, bara att jag inte hittat det än, eller att det är för tidigt att köpa det nu! Ja alla utom lillebror då :(

Skulle in på Onoff eller Elgiganten nu när vi vart på Jula och Coop för att titta efter en värmedyna, men tro på fan att dom stängde kl 4, jag trodde det var 5. Sen glömde jag köpa en reflex på stan också..

På Rix Morgonzoo häromdagen sa dom på nyheterna att årets julklapp inte är en pryl, utan en upplevelse, och det stämmer delvis för mig och mina julklappsköp. Det är ju dessutom mycket roligare att ge bort, och hade jag råd skulle alla få det av mig.

Själv så vart jag så glad igår när jag och Helena satt och tittade på Idol, för i reklampausen dök plötsligt Singstar Abba till Playstation 3 upp. Fatta vad kul med en skiva med bara Abba-låtar, jag vill ha! Och apropå det, eller inte, men idag på stan såg jag Kents samlingsbox, alla skivor i snygg förpackning, plus bonuslåtar. Kändes ju dock lite trist och onödigt att köpa en sån när man redan har alla skivorna utom 2-3 stycken :/

När jag och Totta varit en sväng på Öb åkte vi förbi Travet, på väg mot Lillänge. Då såg jag att pappas bil stod där och förstod att han och Lollo hade åkt dit. Jag hade nämligen ringt henne tidigare på dagen och uppmanat henne att åka dit, då det var utförsäljning av balklänningar till halva priset. I alla fall svängde jag och Totta in för att titta hur det gick. Slutade med att jag fick Lollo att prova den finaste klänningen av alla i två cerisenyanser, och sen köpte hon den :) Den var så jäkla fin på henne! Och nu slipper jag springa runt hela stan med en Lollo som har världens beslutsångest :p Skönt!

Nä men nu ska jag kika klart på Ugly Bettyavsnittet som kom ut igår, och vila lite innan vi ska göra pizza!
Hörs senare!

Fina Lollo i klänningen hon köpte :)


Louise

aaaaw ^^

Tur att du kom, annars kanske jag hade missat den där klänningen.



Men jag vet inte vad jag ska köpa till dig...:(



PUBLICERAT: 2008-11-15, 17:57:03 | URL: http://lphant.blogg.se/
Jessie

I know baby, Abba till singstar..såå jäkla bra! :) Du bara måste köpa den och jag bara måste komma och sjunga med dig ;)



Lollo...skitsnygg klänning!

Du kommer vara finast på balen, that's for sure! :)



PUBLICERAT: 2008-11-16, 14:56:51 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: