vulnerable -

- Uppdatering

Hej. Nu har jag varit vaken i många timmar. Börjar kännas också! Ska faktiskt lägga mig och glo lite på DH tills jag faller in i sömnen. Men först kände jag att jag måste skriva lite, har ju vart slarvig senaste dagarna.


Hur som helst här kommer lite snabb kortfattade uppdatering på vad jag pysslat med sen i tisdags:

Onsdag: Jag jobbade och det var tråkigt! Till middag gjorde jag köttfärssås och spagetti som jag ännu en gång råkade koka för länge i tron om att det tar lång tid innan spagetti blir klar. Efter det kom Mr A ner och hjälpte Totta med datorn, medan jag satt och kollade in bilar på blocket. Jag har ju egentligen inte råd, men suget är stort. Synd bara att suget efter en systemkamera är större, för det skulle bli billigare med en bil! Vi avslutade kvällen med att se klart Space Chimps, det var faktiskt en rolig och söt film!

Torsdag: Jobbade och det var inte så kul. Tur att man har rökpauser som man kan gå ut och avreagera sig på. Synd bara att det känns så svårt och avlägset att sluta röka pga detta! Sen vet ni ju vad jag gjorde resten av dagen/kvällen.

Fredag: Här har jag mycket att skriva, så jag ska skriva ett helt eget inlägg om detta, men jag vet inte om jag orkar det nu. Gör jag inte det kommer det upp imorgon någon gång!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: