vulnerable -

- Tired of being tired.

Hej. Jag är något trött idag, suck, kändes som jag inte somnade alls inatt. Massa drömmar hela natten som jag inte ens minns, men dom gör att man inte känner sig så utsövd som man borde. Det roliga är också att varje morgon jag känner mig så här trött så bestämmer jag för mig själv att ikväll ska jag minnsann lägga mig tidigt osv.. Tror ni det någonsin blir så? Nej, inte direkt, men jag försöker ikväll igen. Måste sluta hålla på med datorn så sent, och börja läsa till teoriprovet istället!

Håller på att ta hem senaste DH nu, men det kommer jag inte hinna se förrän i eftermiddag när jag äter middag. Sen ska jag iväg på fotokursen. Ikväll ska vi hålla på med Photoshop igen :)
Men först; genomlida 8,5 timmars jobb. Suck. Ska prova att bara röka nu på morgonen och lunchen.. får se hur det går :P


Louise

Men yeah Ska du sluta röka? Eller i alla fall trappa ner? :O :D Jag är fan stolt! ^^



Men alltså vilket teoriprov? Foto?



PUBLICERAT: 2008-11-19, 14:12:29 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: