vulnerable -

- Space chimps och gotta!

Hej. Nu har jag varit iväg och gjort provet, det tog drygt en timme, och jag har en känsla av att det gick riktigt bra! Lite svårt bara att formulera svaren och speciellt svårt var det att analysera bilden. Men jag måste lätt ha fått godkänt i alla fall!

Jag och Totta var bort på macken en sväng och köpte gotta, så nu ska vi se på Space Chimps och svulla!
Mår i alla fall mycket bättre nu och det blir jobbet imorgon. Sen på kvällen ska vi till Ope och äta god tacos, cheescake och spela spel. Min lillebror fyller nämligen 18 år imorgon :) Liten har blivit så stor nu!

Godnatt på er!


Louise

wiiie! Den vill jag också see! :D

Fan vad bra att provet gick bra :) I knew it ^^

Ses imorgon!

- Don't forget my dear old camera, aiight ;)



PUBLICERAT: 2008-11-24, 23:37:05 | URL: http://lphant.blogg.se/
Jenny

haha..ja jag tyckte jag kände igen bilen..men reagerade lixom inte riktigt =S Härligt att d gick bra på provet!! =)



PUBLICERAT: 2008-11-24, 23:45:11 | URL: http://fantaplopp.weebly.com
Kickan

Tjena!



Jag visste inte att du hade en blogg! :/

Men nu vet jag det... allt bra?

tack för kommentaren!



Kram kickan



PUBLICERAT: 2008-11-25, 00:16:23 | URL: http://kick86.blogg.se/
Jessie

Visst visste jag att du skulle klara provet galant tjejen! :) Det hade jag en känsla i magen av att du skulle göra. Let me know your results when you get them :p



Oooh ja! Du måste komma och kika snart.

Men du, till helgen är nog sovrummet och vardagsrummet klart. Ska du inte komma och sova över från lördagen då och mysa på lite med mig? Sen är'e ju julmarknad här på söndag, så då kan vi ju hinna med att kika lite på den också :) Tycker jag låter som en superplan i alla fall. Du kan ju tänka igenom saken så kan vi höras på tele något i veckan.





PUBLICERAT: 2008-11-25, 16:37:50 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: