vulnerable -

- Sova som en gris, ja tack!

Så var det morgon igen :( Ibland önskar jag att jag jobbade kväll som förut. Då när Totta gick på jobbet vid 6 kunde jag lägga mit mitt i sängen på rygg och bara bre ut mig över hela skiten. Var så skönt att sova så, som en liten gris! Men det suger att jobba kväll, spec när ingen annan gör det. Man slösar ändå bara bort den där fritiden man har innan jobbet med att sova.. Men som idag hade det inte gjort något.. Ett tag kändes det nästan som att det inte skulle göra något om jag somnade om och försov mig, så trött var jag. Men en lång dusch på det så var jag nästan pigg igen.

Anyway, ska snart gå iväg till jobbet. Har städat upp lite här hemma för det kommer några som ska kolla fläkten, ventilationen mm idag. Sen har jag tagit med mig pengar också, ska se om det möjligen fanns någon tid kvar hos Mita idag, skulle vara så skönt med massage!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: