vulnerable -

- Skinande rent

Det gick väldigt bra att städa, och nu är det skinande rent överallt! :) Efter vi städat klart har jag suttit framför datorn och kollat på mina misslyckade bilder, och tänkt över hur jag ska göra med den här uppgiften. Men hela tiden har jag svävat in på roligare internetsidor, tex har jag kollat upp massor till Tottas julklapp, som ska bli en överraskningsgrej. Vart så pepp inatt efter jag hade bloggat, så jag satt uppe till efter 4 och kollade runt då med. Har en stor plan i mitt huvud, och det ska bli så roligt! Det enda jag oroar mig för är om jag kommer hinna jobba in 16 timmar, så jag kan ta ledigt två dagar, menmen, det löser sig. Vem vet, då kanske jag pluggar dessutom och då jobbar jag inte heltid, så då är det inga problem alls! Funderar på att ringa till hon som håller i den utbildning jag sökt till veckan och kolla så att min ansökning kommit fram och ställa lite andra frågor som kan vara bra att veta..

Nä men nu ska jag ta ett ryck och göra klart fotouppgiften innan Ensam Mamma Söker börjar, har fastnat för den serien nu, för att jag dom senaste veckorna suttit med tvn på i bakgrunden medan jag hållt på med fotouppgifter, så nu är det ju så nära också, och en av mammorna vill jag verkligen veta vem hon väljer! Tur att Totta alltid är borta på söndagkvällar, annars hade jag nog inte fått se på det, för att han är så inne i något nytt spel han har köpt till Playstationet :P



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: