vulnerable -

- Morgonfix

Godmorgon alla läsare. Egentligen vet jag att jag inte har en enda just nu :p
Men jag ska snart börja sprida ut att jag bloggar igen, gillar bara inte det här att vem som helst kan läsa den. För det finns ju vissa personer jag inte alls vill ska få läsa något om mitt liv. Usch.

Kom upp i tid idag i alla fall. Hade dock en pojkvän som försov sig litegrann och idag var det min tur att spela hjälte och väcka honom. Dock såg han till att jag klev upp också, så då sjönk mitt hjältebragd rejält. Har förberett lite inför biffarna jag ska göra ikväll. Känns som att det kommer bli stressigt om jag måste gå hem :/
Men jag hade tur nu och ska få åka med Roger till jobbet, så med ännu mer tur kanske han ska hem där vid 4 han med så jag får lift hem också :)

Nä men nu måste jag gå och hacka upp löken innnan jag ska traska bort till Rogers garage.
Ha en bra dag så bloggar jag sen ikväll igen!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: