vulnerable -

- Minipirog, som på den gamla goda tiden

Usch vilken skitdag det var på jobbet idag. Har varit riktigt less hela dagen, men hade tur som hade scanning på eftermiddagen!
Hoppade av vid macken idag när vi åkte hem, gick in och köpte en minipirog, sånna där asgoda man fick i skolan när man var liten, och som man bara fick ta max 2 av. Jävla påhitt, bara för att det var gott, så skulle dom snåla.
Åt i alla fall den till middag och kollade på DH samtidigt. Och nu är det så spännande! Gah, blir svårt att vänta en vecka till på fler detaljer angånde "Daves" uppdrag, men jag tror jag vet vad det är.. Nu sitter jag bara och väntar på att Totta ska komma hem med bilen, så ska jag iväg på fotokursen :)

Bloggar mer sen!


Louise

DH - som i Darren Hayes? :O



eller jaha.. Desperate housewives.. :P





Men du pirogerna! Finns dom kvar?! GE MIG!!! Vet du hur länge sen det var jag åt en sådan? Inte jag heller, men det var extremt länge sen. Typ max 6:an på ängsmon! :O Ge mig!



PUBLICERAT: 2008-11-17, 19:18:24 | URL: http://lphant.blogg.se/
Madde

jo visst säkert att det är Darren Hayes jag menar, du kanske blandade ihop mig med DIG SJÄLV! :P

Haha, ja nästan samma pirog, finns här på macken i Lugnvik för bara 10 kr/st :D



PUBLICERAT: 2008-11-17, 21:32:53 | URL: http://vulnerable.blogg.se/
Erika

Hallå, vem är det som kör alla till och från jobbet numera? :) Nån med lite större bil än Jessie hoppas jag! :)

Kram!



PUBLICERAT: 2008-11-18, 18:41:30 | URL: http://eriikan.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: