vulnerable -

- Madagascar

Hej! Nu har jag och Totta nyss ätit middag. Vart hamburgare med våra hemgjorda biffar.. SÅ GOTT!

Idag var det lika jobbigt på jobbet. Hade öppningsrummet igen och min rygg tycker inte om att stå så länge.. Så klart fick jag fler papercuts också och det gör så ont när det är runt naglarna/nagelbanden.. Menmen, jag äter i alla fall inte Varran (?), den där blodförtunnande medicinen, så jag borde ju inte förblöda av dom haha :p
På eftermiddagen skulle jag egentligen ha scanning också för att hon på min rad var sjuk/ledig, men snälla Tommy ville ta den istället så då blev det prepning och verifiering. Sen sista timmen av mina övertidstimmar satt jag och löste av Lars och Moa i scanningen.

Opps.. läste Malins kommentar om helgen, och jag hade rätt, det var nåt denna helg som jag hade glömt :/
Får se hur det blir nu då..

Annars har jag inte så mycket att säga om denna dag mer än att jag snart ska hoppa i duschen och senare blir det Madagascar 1 som jag aldrig sett. Tänkte att jag borde ju se den innan jag ser 2an, som jag bara måste se tack vare den asroliga trailern.. "and who said a pingwin can't fly?" länkar den så kan ni kolla den själva; http://www.youtube.com/watch?v=lhQ-0HGn8mI


Jessie

Ha ha!

Den där trailern var ju jättebra :) Nästan så jag måste se 2:an också, även om jag inte tyckte om 1:an.

Hoppas allt är bra med dig :)

Kraam!



PUBLICERAT: 2008-11-13, 14:59:31 | URL: http://jasminek.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: