vulnerable -

- Hemliga inlägg

Igår när Marica fixade min blogg hjälpte hon mig även att fixa en lösenordsskyddad blogg där jag någon gång kanske kommer lägga upp mer privata inlägg som jag bara vill att vissa personer i min närhet ska kunna läsa. Nu har jag testat hur det funkar, och det blev precis så som det ska. Så om jag någon gång skriver där kommer länken komma upp i denna blogg, men när ni tryckt på den länken kommer det öppnas ett nytt fönster och en ruta kommer komma upp där man behöver ett användarnamn och ett lösenord! :) Skönt att det funkar så. Jag är ju egentligen en person som har lättast att skriva när jag mår dåligt, och har lättast att uttrycka mig på det sättet, men hittills har det inte funnits något bra ställe att lägga upp sånna saker och få kommentarer av dom närmsta utan att alla ska kunna läsa det.
Men nog om det nu, får väl se när jag skriver något sånt, förhoppningsvis aldrig eftersom jag inte vill må dåligt!

Idag har jag hittills inte gjort något vettigt. Jag måste ta itu med pluggandet nu. Sen måste jag sätta mig ner och fundera över vilka frågor jag behöver få svar på av hon som är ansvarig för utbildningen jag har sökt, då jag måste ringa henne imorgon! Pratade nämligen med min teamchef Berit i fredags, och om jag ska kunna söka tjänstledigt from januari är det hög tid att lämna in en ansökning om det nu och när jag gör det måste jag ha ett intyg som bevisar att jag kommit in på linjen. Inte det lättaste när dom fortfarande inte har hört av sig, och som för t.ex Jessie får en del inte veta förrän alldeles innan jul :S Så jag måste ringa imorgon och pusha på henne, för jag vill inte att allt ska gå åt helvete med jobbet bara för att dom är så seg på att höra av sig om man kommit in eller inte..

Nu måste jag ta itu med pluggandet, och sen ska jag ju fixa mer med bilderna till jobbet. Usch för massa måsten, jag vill bara slöa och leka i Photoshop med mina egna bilder, och kolla mer på DH. Menmen, snart är det över.. Om jag inte kommer in på utbildningen i vår då, då kommer jag aldrig mer ha tid till något tror jag :/


Jessie

Nej det är ett jävla väntande på att få veta om man kommer in eller inte! :S Usch, jag håller på och får dåndimpen alltså.



Men du gumman, hur gör man för att logga in på din "hemliga" blogg då...om man nu får logga in och läsa den? ;)

Jag förstår inte vad det är för användarnamn och lösen som jag ska skriva in i såna fall.



Sköt om dig!

Massa kramar



PUBLICERAT: 2008-11-24, 11:07:38 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Sandri

Jag vill gärna logga in och läsa den ;)



PUBLICERAT: 2008-12-01, 15:21:49 | URL: http://www.znapmusic.com/xsandrax

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: