vulnerable -

- Helgplaner

Hej. Hann aldrig med något inlägg igår och nu ska vi snart ner till Jon och Helena, men om jag orkar så skriver jag ett inlägg när vi kommer tillbaka och berättar om idag och igår :)

Var in en snabbis på stan och köpte lite grejs på bolaget samt köttsoppa, bröd och leverpastej. Gissa vad jag åt till middag? :P Det är så sjukt gott med köttsoppa (så länge man petar ut allt kött och ger det till en köttälskande Totta), morötterna och buljongen är ju bara så mumma! Har äntligen satt på en tvätt också, lagom till helgen :)

Imorgon kommer syster Carro och hennes Jörgen på besök, det ska bli kul! :) Imorgon vet jag inte vad vi ska göra men på lördag tänkte jag försöka köpa lite mer julklappar och sen ska jag, Carro och Sandra äta på kina och sen blir det fest hos Anita som fyller år! :)

Nej nu ska vi iväg!


Kickan

SV: Bara bra med mig tack! själv?



snart kommer det att komma ett långt inlägg..så det är bara att läsa :)



kram!



PUBLICERAT: 2008-11-28, 01:22:27 | URL: http://kick86.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: