vulnerable -

- så var man tillbaka på ruta ett igen (?)

jag ska sammanfatta dom senaste dagarna:

måndag - fredag jobbade jag på dagarna.

i onsdags gjore jag kladdkaka och så kom malin, henrik, lollo, anderson, kristin och morgan hit och vi hade spelkväll. jag och lollo vart angripna av andersson flera ggr på spank the monkey men vi lyckades vinna i alla fall.

sen kom fredag kväll och jag hade två roliga kvällar (fredag och lördag) med malin, henrik, totta, lollo. på lördagen var även mr anderson, zuul och dudda med. jag drack massa after workdrinkar på fredagen som resulterade i en spya på lördag morgon. dock gick det över sen :) på lördagen dracks det julmustdrink ^^ och så köpte jag den nya asgoda xide spring :D
 
vi firade även pappa i lördags på lollos jobb (matkällan) och sen blev det tårta hemma.

igår var en slapp/seg dag som bestod av gammal goding film; dude where's my car. lollo färgade mitt hår, sen åkte jag och totta hem till ope och åt middag och tog med oss ännu fler saker. äntligen börjar han ge med sig om att jag ska få en egen plats till min kära dator och alla tillbehör, plus att jag fick ta hit fler ljusstakar mm.
just nu önskar jag bara att badrummet blir klart nångång så man får bort saker dit och får mer plats till alla kläder..
plus att golvvärme kl 6 om mornarna inte skulle vara heeelt fel!

men så bara för att det aldrig ska vara bra funderar totta på att söka till en skola som inte ligger här. och kommer han in försvinner han redan i slutet av april och blir borta ett år. tack och hej leverpastej?

så just nu vill jag bara dö pga; jag har feber och huvudet känns tungt. blir inte bättre av att jag håller på att brista i gråt varje sekund, och det är inte febertårar..

räkande även ut idag att lönen för denna månad kommer att suga hårt! flera dagar går bort pga lov, och nu är jag hemma och är sjuk också. gick hem efter lunch idag pga febern. blir nog hemma imorgon iaf.

måste försöka bli frisk tills på onsdag då jag och lollo ska på teorikursen och sen är det ju spelkväll..

sen måste jag verkligen vara frisk på fredag för då åker jag med sextåget på morgonen ner till gävle och till min bästaste älskade ängel lisa :) det ska bli så roligt, skönt och välbehövligt att åka dit igen. jag älskar att hälsa på henne och hennes underbara släkt!



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: