vulnerable -

- feeling so worthless


och så kändes allt skit igen. egentligen bara en sak som suger men den grejen
påverkar mig så mycket att jag är sjukt irriterad hela tiden. less och ledsen.
och du förstår som vanligt inte. och jag säger som vanligt ingenting.

vad är det med mig, som inte duger för dig?
vad är det jag gör fel?
och varför pratar du så mycket om gräset på andra sidan?

du förstår verkligen inte hur sårad jag blir av ditt prat och att veta vad du vill.
hur mycket dina ord förstör mig och hur självkänslan aldrig kan växa så länge
det fortsätter så som det gör nu

och jag förstår inte varför mina vänner ska vara så svåra att lita på,
varför det ska vara så omöjligt att anförtro dom saker och våga lita på
att dom håller det för sig själv. jag tycker om dom jättemycket,
men dom kan inte hålla tyst om saker, dom måste alltid föra saker vidare
bara för att det är så kul att skvallra med varandra.
och jag ska inte påstå att jag inte skvallrar själv,
men vissa saker förstår man faktiskt att man ska vara tyst om och
inte sprida ut för det är jobbiga saker eller hemliga saker som man
inte vill att alla ska veta. jag är inte sån och har aldrig varit det,
men varför kan dom inte behandla mig likadant?

det är därför min lisa är speciell och just nu skiter jag i om det sårar dom
som läser det här men det är faktiskt sant att dom andra inte går att lita på..
jag hade även carro och lollo, dock är dom så nära att det har varit svårt att
prata om vad som helst, men just det jag behöver prata om nu hade carro varit
perfekt för, men dom är så upptagna med sina egna problem just nu så mina
är som i-landsproblem och deras u-landsproblem. jag vill inte vara jobbig..

jag kan inte förklara det bättre nu. är för ledsen för att orka tänka klart.


....

nä jag kanske inte går att lita på. Men jag kan hålla hemligheter, som du vill att jag ska hålla..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: