vulnerable -

- Det går inte bara bra nu!

Jaha domen är att bildskärmen är paj så det blir nog bara till att köpa sig en ny dator :(
Okej, fine jag ville ju ha en ny bättre dator, men jag ville inte behöva ge upp mitt systemkameraköp nu i mellandagarna för det. Men tyvärr ser det ut som jag måste det med tanke på att jag ska dra ner på arbetstiden samt börja plugga.. Skit också :(  Menmen, jag kommer igen någon gång..

Går i alla fall bra med det mesta andra, än så länge (peppar peppar), vill inte säga så mycket om lägenheten än men jag hoppas på att den blir vår i alla fall. Blir den det tror jag att jag kan komma över min trasiga dator eftersom det innebär en flytt och renovering så som jag (och bara jag) vill ha det :D

Fick hem påställningspapprena på bilen idag också och Totta har tecknat en försäkring, så nu väntar jag bara på skattemärket sen kan jag ut och köra med min bil och slippa vara så beroende av bussar och andra människor!

Imorgon kväll ska vi styra upp nyår också med en spelkväll, det ska bli skönt att få det bestämt för det är ju faktiskt bara tre veckor till nyår imorgon! Vilket skräckpåminner mig om att det bara är 2 veckor till julafton, så i helgen (om vi inte åker bort) måste jag se till att köpa dom sista julklapparna, dvs något enkelt till Totta och allt jag har tänkt ut till Semlan! Annars är det klart till dom andra, och jag är fortfarande inte pank!


Jessie

Oj oj oj!

Här händer det mycket och tyst som en mus är du ;) Jag har ju sagt att jag vill veta en massssa om lägenheten ni har kikat på ju! Jag lovar, jag ska inte försöka sno den ifrån er ;)



Du är duktig du som endast har några julklappar kvar att köpa.

Själv har jag inte köpt en enda än...så till helgen måste det nog bli av! För helgen efter det, ja då är det ju julgranshuggning i skogen som skall ske! :D Snart är det jul gumman!

Yeehaa! :D



PUBLICERAT: 2008-12-09, 22:14:12 | URL: http://jasminek.blogg.se/
Louise

hoppas ni får lägenheten! :D



PUBLICERAT: 2008-12-17, 13:31:17 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: