vulnerable -

- Det går bra nu ^^

Gud jag har varit så dålig på att blogga dom senaste dagarna, och igår morse när jag skulle ta tid att skriva några rader, då var det något vingel med inloggningssidan så då sket det sig. Anyhow, har kommer snabb uppdatering;

Lördag: Lunch på stan med Carro, Lollo, Semlan, mamma och pappa. Jag åt köttbullar och potatis. Sen rände alla utom pappa runt i affärer fram till halv fyratiden. Då skyndade jag och Carro hem, jag för att göra mig redo för kvällen och Carro för att vila. Sen drog vi in på Eastern Palace och åt god buffé med Sandra. Sen tog jag och Sandra bussen ut till Valla och gick på fest hos Anita. Var en trevlig kväll som slutade med krogbesök på Mark Twain som hade gayfest. Sjukt kul!

Söndag: Var en lugn dag. Åt pizza med gänget på Princess. Sen lånade jag Rogers kamera och fotade en ros med snö hela kvällen.

Måndag: Jobb :/ Men nu börjar det braiga; Jag kom in på utbildningen :D Efter jobbet åkte jag på fotokursen, jag fick MVG på provet jag hade förra veckan! Även resten av klassen fick det, men hon hade aldrig varit med om så bra resultat förut! :)

Tisdag: Jobb, men jag behövde bara stå i öppningsrummet i en timme tack vare snälla Matthias som gillar att stå där :)
På eftermiddagsfikat hittade jag två intressanta bostadsrätter som var till salu, så när vi hade ätit middag skyndade vi oss bort till Ås för att titta på den ena. Det var ett jättemysigt område och int hus, med fräsha rum och så, men dock på tok för hög hyra. Efter den titten åkte jag in till stan och mötte upp Mamma och Lollo och gick på inköparkväll och fyndade massa saker :)

Onsdag: Jobb, hade inte lika tur idag heller, men jag klarade mig rätt bra. När vi var klar vid tolv fick jag gå direkt och verifiera och tur nog hittade jag en av dom få sköna stolarna. Så sen satt jag bara och myste i ett hörn framför datorn. När Totta hämtade mig efter jobbet så åkte vi bara hem en kort stund, sen begav vi oss ut på Frösön, Vallsundet och bort mot Bye. Skulle nämligen kolla på en bil åt mig :P Vart så att jag köpte den också, 4000 kr bara :) Så nu har jag en egen liten bil, en röd golf!

Och imorgon ska vi iväg och kolla på en väldigt intressant lägenhet, mer säger jag inte, för den tror jag verkligen att jag kommer vilja ha, och då vill jag inte ha någon konkurrens från mina läsare :P Berättar mer sen!


Louise

men yeeeeeah!!! MVG, en bil, lägenhet? sweeet! :P



PUBLICERAT: 2008-12-04, 18:05:57 | URL: http://lphant.blogg.se/

Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: