vulnerable -

- det senaste


ja det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist..

jag har blivit erbjuden fast tjänst på mitt jobb, så från första maj slipper jag kornboden och har numera ett någorlunda bra betalt jobb (iaf inte 72 kr/timmen). dessutom fick vi våra scheman i måndags och jag behöver aldrig jobba kväll om jag inte vill själv :D och det bästa av allt, ALDRIG helger :)

nej förresten, det allra bästa är närheten till jobbet, och att jag får gå hos världens underbaraste massör för 100 kr/gg :) hon håller på att lägga tryck på mina höfter mm för hon tror hon kan hjälpa mig bli fri från allt ont då. plus att jag förra veckan var och fick ett extra inlägg till mitt lite kortare ben, så det ska nog också hjälpa en heel del!

dessutom får jag 25 semesterdagar, och får ta 20 av dessa betalda :) och så får jag friskvårdsbidrag på 1700 kr/året. så just nu är allt perfekt på jobbet typ!

sen har jag alldeles nyss adressändrat så snart börjar väl min nya adress att gälla. jobbigt bara att ändra den på alla tusen ställen man registrerat den.. menmen, ska bli skönt att få sin post direkt och inte tvinga lollo komma med den..

har också försökt ta itu med körkortet. så jag och lollo har gått en teorikurs och så har jag börjat ta körlektioner igen. hoppas på att kunna fixa det innan sommaren nu, men det ser lite svårt ut..

förra veckan började jag och totta träna på ett gym i närheten. igår vart jag less på det igen. men jag måste verkligen nu känner jag, när massören försöker fixa till allt så måste jag komplettera med träning. jag orkar inte med mitt onda längre. jag kan ju inte ens gå på stan mindre än en timme innan det värker och gör så ont att man bara vill ligga ner.

och idag premiärsolade jag för detta år. var riktigt nice och ska försöka sola en gång i veckan så det bli nåt brunt resultat lagom till sommaren. så planerar jag att åka utomlands med älsklingen, men har inte bestämt än om det blir i sommar eller i höst.. hur som helst behövs en solbränna då..

vad mer har hänt tro? inget jag kommer på nu. men ska verkligen försöka bli en riktig bloggare nu och inte ett inlägg varannan månad typ..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: