vulnerable -

- acting that way


jag tänker fortfarande tillbaka på den där gången
i bilen
när du tog upp dom känsliga sakerna
dom jag inte ville snudda vid
men som just då inte gick att fly ifrån
- instängd i en bil

jag minns dina ord så väl
dom spökar i mitt huvud rätt ofta
varje gång jag undrar varför ingen bryr sig tex
- i'm a queen of acting

"men du verkar inte ta det så hårt"
- nä jag dör ju bara rakt framför ögonen på dig


jag antar att jag bara är så inövad på det nu
hur man ser glad & trevlig ut
utan att mena ett skit

jag antar att jag har det rätta för att spela
ett spel där jag kan lura dom
som inte bryr sig tillräckligt mycket för att se
hur allting egentligen är


jag vet precis vart man ska stoppa allt

för att inte andra ska se
hur man stoppar folk från att bry sig

hur man dödar relationer

vulnerable / it's all i know

all i know
all i know
in you



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: