vulnerable -

- timekill


så sitter man här igen, för att fördriva tid i väntan på lunch/middag. för mig blir det frukost/lunch/middag.
ska till K sen och göra ingenting antar jag.. vi får se hur det blir. ska ta bussen halv 3 så jag hoppas det blir mat senast klockan 2. semlan gör något med kassler :S han hade gjort det på skolan och sa att det var jättegott, jag är tveksam.

såg nyss klart på sjunde himlen, var rätt bra. men som vanligt hade jag sett det förut.. igår blev det csi., dubbelavsnitt först var dom i miami och sen begav dom sig till new york. fy fan vad bra det var, skitspännande och asbra handling!

i feel kind of low today
tror det sitter i från igår kväll :/
men men, vad kan man göra mer än att spela bort sina känslor
och dölja dom för omvärlden ?

vulnerable / behind these walls..



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: