vulnerable -

- surt


jaha nu är man tillbaka ifrån K. det gick ju bra.. inte
"bråkade" mest hela tiden och då vid halv sju när vi började prata om när jag skulle åka hem verkade K vilja att jag skulle åka hem så fort som möjligt så vi skulle gå till min buss, men så blev K surare och vägrade följa med. antar att K inte trodde jag skulle våga att bara gå, men jag blev så sjukt less så jag gjorde det iaf.. vart ju bra, inte.. K följde inte efter och K ringde inte heller. roligt roligt. så då gick jag själv till bussen, och ja mitt humör är väl inte på topp just nu. får väl skylla mig själv. det är jag som gör att K blir sur eller vad K nu blir. det är jag som är felet men så länge K inte säger vad som jag gör fel kan jag inte göra något åt det.. ååååååååååååååååååååååååååååååååårka. skitsamma. vi får se hur det blir.

allt är i alla fall fel nu

och jag önskar att jag inte skulle vara så anti och lat, jag behöver verkligen börja träna mest för min ryggs skull, sen om jag gick ner några kilon på kuppen skulle det vara toppen. jaja, jag får skylla mig själv när det gäller det också. får mest skylla mig själv för allting som är så jävla fel.

missade såklart vänner också.. och något annat bra lär det inte vara på tvn ikväll.. om min jävla video bara kunde funka så hade jag inget att bekymra mig för angående saker att göra. men nu funkar den inte och jag sitter här och har skittråkigt istället.

skitsamma. kanske är mer positiv imorgon, om jag nu hinner skriva något imorgon.

 vulnerable / allt är fel just nu



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: