vulnerable -

- skoooola


aha, så har man klarat av turismprovet idag då, eller jag hopaps jag klarade det :S
får veta det imorgon då då.. aja. har so-provet imorgon, vilket inte kommer gå bra, har läst det nu och pappa har försökt förklara, får se om det räcker.. har hur som helst den jävla jobbiga fördjupningen kvar :S
hoppas jag kan göra den i helgen och skicka den sen till läraren..
blev iaf så att jag skiter helt i matten, ingen chans att jag klarar av två prov imorgon på något jag inte haft tid att plugga till.. turismen kändes viktigare.. får dras med ett, kanske två ign. huvudsaken jag inte har streck. och så lämnade jag och mickan in företagsrapporten idag, så jag hoppas den blev bra så vi får godkänt trots att vi lämnade in den en vecka försent :S sen den där jävla apu-rapporten skriver jag under sommaren då läraren sa att det var okej. tur det!

nä det här är seeeegt. ska kolla på csi och äta godis istället
och psst, fy fan vad nya festis doctor deluxe är gooooooooooooooooooood, ananas & kiwi :D

fråga mig vad som helst om europa nu, är så extremt intjatad på alla länder & huvudstäder och dom flestas valuta nu så jag vet inte :P

imorgon blir det
skola, 1 prov
jobba på badet
skynda på skolavslutning
soooooooooooooova

vulnerable / tack & hej, leverpastej


Lisa

jag älskar dig och din ord vackraste
men vi måste se till att vara inloggade på msn
samtidigt NU SNART tycker jag
för jag saknar ju dig!

hoppas du har det bra älskade!
tusentals kramar



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: