vulnerable -

- tomhet


jag undrar stilla för mig själv hur många upphörande andetag som behövs innan man slutligen slutar att andas
hur många ord tar det att döda en människa - är jag i närheten av att dö?
fast kanske borde jag fundera på om     - jag snart har dödat någon?
hur många slag krävs det innan man rättar till sina misstag?
vad ska jag göra för att laga alla trasiga delar igen?
- kan jag någonsin bli hel igen?



(det spelar ingen roll,
du vet ändå inte vem jag är
och gör du det så kvittar det)


Lisa

Tänk om det vore så att man dödade, verkligen dödade, men ord. Usch då skulle jag verkligen ha dödat många, så många gånger som jag önskat livet ur dom jag inte tyckt om.

Men vackraste, du kan bli hel igen, det vet jag. På alla sätt och vis. Det som fortfarande är trasigt kan lagas och en dag ska du vara sådär fullkomligt hel och lycklig. För det är du värd. Att känna lycka överallt.

Jag älskar dig ~



Ge mig gärna kritik eller gör bara ett avtryck


~ Ditt namn

~ Din e-mail (syns ej, bara för mig)

~ Din blogg/hemsida
___.~ Spara din info?

Kommentar: